Հեռախոսային կենտրոնի մասնագետ (ցերեկային հերթափոխ)
Ստորաբաժանում ` Մարքեթինգի և բանկային ծառայությունների վաճառքի վարչություն
Աշխատանքի անցնելու ամսաթիվ`անմիջապես
Ժամկետը` անժամկետ
Վայր` ՀՀ, ք. Երևան
Աշխատաժամանակը`
- ցերեկային հերթափոխ՝ 08։30-17։15; 10։15-19։00; 14։00-22։00
- գիշերային հերթափոխ՝ 22:00-8:30
Աշխատանքի նկարագիրը` Հեռախոսային կենտրոնի մասնագետը պատասխանատու է զանգերին պատասխանելու միջոցով հաճախորդներին բարձրակարգ սպասարկում մատուցելու համար, հաճախորդների զանգերին տալով հակիրճ և ճշգրիտ պատասխաններ։
Աշխատանքային պարտականությունները`
- Պատասխանել հաճախորդների զանգերին՝ տալով հստակ և ճիշտ պատասխաններ,
- Տրամադրել տեղեկատվություն բանկային ծառայությունների վերաբերյալ,
- Գրանցել խնդիրը և հետևել դրա լուծման ընթացքին և հետադարձ զանգով տեղեկացնել հաճախորդներին դրանց լուծման մասին,
- Կատարել քարտային գործարքների վերլուծություն,
- Իրականացնել բանկային պրոդուկտների վաճառք
Ներկայացվող պահանջները`
- Բարձրագույն ֆինանսական, տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն,
- Microsoft Office ծրագրային փաթեթի իմացություն,
- Բանկային ոլորտում կամ հեռախոսային կենտրոնում առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձը ցանկալի է,
- Հաղորդակցման և կազմակերպչական գերազանց հմտություններ,
- Հաճախորդներին լսելու և առաջացած խնդիրների լուծում,
- Թիմում աշխատելու հմտություն։
Դիմելու ընթացակարգ․ ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են իրենց ինքնակենսագրական տվյալները (CV) ուղարկել hr@araratbank.am Էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով թափուր հաստիքի անվանում։
Տեղադրման ամսաթիվ ` 26.02.2024
Էջը թարմացվել է` 27.02.2024 | 15:35
Տպել այս էջըՏեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: