Visa Gold
Visa Gold քարտը սպասարկվում է արտասահմանյան բոլոր տեսակի Visa լոգոտիպ կրող կանխիկացման և սպասարկման կետերում: Այն կընդգծի Ձեր առանձնահատուկ կարգավիճակը և դյուրին կդարձնի ցանկացած արտասահմանյան ուղևորություն:
-
SMS ծառայություն
Անվճար
-
Տարեկան սպասարկման վճար
12.000 ՀՀ դրամ
-
Արժույթ
ՀՀ դրամ, ԱՄն դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի, Ֆունտ
Գործառնության տեսակը | Սակագին* | |
Քարտի գործողության ժամկետ | 2 տարի | |
Քարտի արժույթ | ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի, Ֆունտ | |
Քարտի տեսակ | դեբետավարկային | |
Քարտի տրամադրում |
անվճար | |
Տարեկան սպասարկման վարձ | 12,000 ՀՀ դրամ |
|
Չնվազող մնացորդ | ՀՀ դրամ | 12,000 |
ԱՄՆ դոլար | 25 | |
Եվրո | 20 | |
ՌԴ ռուբլի | 1,900 | |
Ֆունտ | 20 | |
Քաղվածքի տրամադրում/Քաղվածքի տրամադրում էլ․փոստի միջոցով | անվճար | |
Ընթացիկ ամսվա քաղվածքի տրամադրում | անվճար | |
Կցված քարտի տարեկան սպասարկման վարձ | 6,000 ՀՀ դրամ | |
Քարտի կորստի, վնասման, PIN կոդի կորստի դեպքում նոր քարտի տրամադրում բանկի կողմից | 2,000 ՀՀ դրամ | |
Քարտի կորստի, վնասման դեպքում նոր ժամանակավոր քարտի տրամադրում արտասահմանում | 120,000 ՀՀ դրամ | |
Արտասահանում քարտի կորստի դեպքում | 70,000 ՀՀ դրամ | |
Բանկի գլխամասային գրասենյակում քարտի տրամադրում մեկ բանկային օրվա ընթացքում | 2,000 ՀՀ դրամ | |
Կանխիկ արժույթի տրամադրում ԱրարատԲանկի բանկոմատներում և POS տերմինալներում | 0% | |
Կանխիկի տրամադրում ԱրՔա համակարգի կանխիկացման կետերում | 0.80% | |
Կանխիկի տրամադրում արտասահմանում, նաև ՎՏԲ բանկի Հայաստանում գտնվող բանկոմատներում | 2% նվազագույնը 1500 | |
Կանխիկի տրամադրում ԱրարատԲանկի դրամարկղից` առանց քարտի կիրառման | 1% նվազագույնը 500 ՀՀ դրամ | |
Անկանխիկ գործարքներ | անվճար | |
Բանկոմատի միջոցով նոր PIN կոդի ստացում | անվճար | |
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի դիմաց հաշվեգրվող տարեկան տոկոս | ՀՀ դրամ | 1% |
ԱՄՆ դոլար | 0% | |
Եվրո | 0% | |
ՌԴ ռուբլի | 0% | |
Ֆունտ | 0% | |
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակը | 30 | |
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակը | 30 | |
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքները ընդհանուր առավելագույն գումարը | ՀՀ դրամ | 2,500.000 |
ԱՄՆ դոլար | 7.000 | |
Եվրո | 5.000 | |
ՌԴ ռուբլի | 224.000 | |
Ֆունտ | 4.000 | |
Մեկ գործարքի ընդհանուր առավելագույն գումարը | ՀՀ դրամ | 2,500.000 |
ԱՄՆ դոլար | 7.000 | |
Եվրո | 5.000 | |
ՌԴ ռուբլի | 188.000 | |
Ֆունտ | 4.000 | |
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումարը | ՀՀ դրամ | 6.000.000 |
ԱՄՆ դոլար | 20.000 | |
Եվրո | 13.000 | |
ՌԴ ռուբլի | 540.000 | |
Ֆունտ | 9.500 | |
Քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների դիմաց գանձվող միջնորդավճար | 0.15%** | |
Քարտի բլոկավորում | անվճար | |
Արտասահմանում բանկի անհասանելիության դեպքում Visa Call Center Servise ծառայության օգտագործում քարտի բլոկավորման համար | 15 000 ՀՀ դրամ |
|
Քարտի բլոկավորուն և Card Recovery Bulletin համակարգում տեղադրում(քարտը կբլոկավորվի առաջիկա շաբաթ օրվանից, բլոկավորումը գործում է 2 շաբաթվա ընթացքում) | 15 000 ՀՀ դրամ |
|
Քարտի ապաբլոկավորում | 1,000 ՀՀ դրամ | |
Կանխիկի մուտքագրում ԱրարատԲանկի բանկոմատներով (Cash In) | 0% |
|
Կանխիկի մուտքագրում Արքա համակարգի բանկոմատներով (Cash in) | 0.8% |
|
Արտասահմանում Visa Call Center Servise ծառայության օգտագործում իրավաբանական, բժշկական կամ այլ խորհրդատվություն ստանալու համար | անվճար |
|
Արտասահմանում Visa Call Center Servise ծառայության օգտագործում (յուրաքանչյուր զանգի համար) | 4.000 ՀՀ դրամ |
|
Մեկ օրվա ընթացքում ինտերնետային գործարքների իրականացում | 6 ժամում՝ 5 գործարք | |
Կատարված գործարքների վերաբերյալ SMS հաղորդագրության ուղարկում | անվճար | |
3D Secure համակարգով ինտերնետային գործարքներ կատարելու նպատակով SMS հաղորդագրության ուղարկում | անվճար |
|
Տրամադրված պլաստիկ քարտը և քարտային հաշիվն ակտիվ են քարտի տրամադրման պահից |
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման իրականացում, սպասարկող բանկի կողմից առարկություն ստանալու դեպքում (երկրորդ ներկայացում) և/կամ արբիտրաժային բողոքարկումներ | 5,000 |
ՀՀ տարածքում գտնվող բանկոմատներից քարտով կատարված յուրաքանչյուր գործարքի տեսագրության տրամադրում,դիտում Բանկում | 5,000 |
Քարտի և ՊԻՆ կոդի առաքում ՀՀ և ԼՂՀ տարածքում մեկ միասնական վճարով (քարտը և ՊԻՆ կոդը առաքվում են միմյանցից առանձին) | 5,000 |
Visa Gold քարտապանները կարող են օգտվել ԿՈՆՍԻԵՐԺ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆԻՑ՝ զանգահարելով 060 37 67 05 հեռախոսահամարով ։
* Ներառյալ ԱԱՀ
**Տեղեկացնում ենք, որ ԱրարատԲանկ-ի սպասարկման կետերում (այդ թվում օնլայն հարթակում) բացի փոխանցումների համար գանձվող միջնորդավճարից, գործում է նաև «Սպասարկող բանկի միջնորդավճար», որը գանձվելու է գործարքի կատարման պահին՝ ավելացվելով գործարքի գումարին.
Բանկի քարտին | Այլ բանկի քարտերին | |
Բանկի քարտից | 0.15% | 0.15% |
Այլ բանկի քարտերից | 0.2% | 0.2% |
Ընդ որում, «Արմենիան Քարդ» համակարգի անդամ բանկերի բանկոմատների, տերմինալների կամ այլ օնլայն հարթակների միջոցով քարտից քարտ փոխանցումների դեպքում ևս կարող է կիրառվել «Սպասարկող բանկի միջնորդավճար», որի չափը սահմանվում է տվյալ բանկի կողմից:
Ծառայության տեսակ | Սակագին |
Բանկի գլխամասային գրասենյակում քարտի տրամադրում մեկ բանկային օրվա ընթացքում | 2,000 ՀՀ դրամ |
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման իրականացում, սպասարկող բանկի կողմից առարկություն ստանալու դեպքում (երկրորդ ներկայացում) և/կամ արբիտրաժային բողոքարկումներ | 5,000 ՀՀ դրամ |
Բանկի բանկոմատներից քարտով կատարված յուրաքանչյուր գործարքի տեսագրության տրամադրում | անվճար |
Քարտի և ՊԻՆ կոդի առաքում ՀՀ և ԼՂՀ տարածքում մեկ միասնական վճարով (քարտը և ՊԻՆ կոդը առաքվում են միմյանցից առանձին) | 5,000 ՀՀ դրամ |
Այլ բանկերի կողմից թողարկված քարտերով ԱրարատԲանկի ՊՈՍ տերմինալների միջոցով կանխիկի տրամադրման սակագին | Կանխիկացվող գումարի 2% |
Քարտը ստանալուց հետո հաճախորդը․
- Ստորագրում է քարտի դարձերեսի վրա նախատեսված հատուկ դաշտում
- Ստորագրում է պայմանագիրը և ծանուցումը
- Ստորագրում է PIN կոդի վրա նախատեսված տեղում
Քարտային հաշիվներին միջոցների մուտքագրման ժամկետներն հետևյալն են․
- Նախորդ աշխատանքային օրվա 17:30–ից մինչև հաջորդ աշխատանքային օրվա 9:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 10:30-ը:
- Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 09:30 –ից մինչև 13:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 14:00-ը:
- Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 13:30 –ից մինչև 17:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մեկ ժամվա ընթացքում:
- Անձնագիր
- Սոցիալական քարտ
- 3 անգամ սխալ PIN հավաքելու դեպքում բանկոմատն ավտոմատ կառգրավի ձեր քարտը: Բանկոմատի կողմից քարտն առգրավելու դեպքում անմիջապես դիմեք այն բանկին, որին պատկանում է բանկոմատը կամ զանգահարեք Բանկի հեռախոսային կենտրոն՝ 59 23 23 հեռախոսահամարներով:
- Քարտը ստանալիս անպայման ստորագրեք համապատասխան դաշտում: Ստորագրության բացակայությունը, կամ դրա անհամապատասխանությունը օրինական հիմք է ձեր քարտի սպասարկումը մերժելու և այն առգրավելու համար:
- PIN կոդը պարտադիր է բանկոմատներից կանխիկ գումար ստանալու և էլեկտրոնային տերմինալներով գործառնություններ կատարելու համար:
- Եթե կորցրել եք ձեր քարտը կամ ամենատարբեր պատճառներով այն մնացել է բանկոմատում, քարտի կորստի մասին անմիջապես հայտնեք ԱրարատԲանկ զանգահարելով` 59 23 23 հեռախոսահամարներով կամ ԱրՔա վճարային համակարգի կենտրոն զանգահարելով 59 22 22 հեռախոսահամարով:
- ԱրարատԲանկի կողմից թողարկված MasterCard/VISA համակարգի քարտերով USD, EUR, AMD, RUB և GBP արժույթներով գործարքներ կատարելիս գործարքի գումարը հաշվառելիս կիրառվում է բանկի կողմից հաշվառման օրվա դրությամբ սահմանված փոխարժեքը, այլ արժույթներով գործարքները հաշվառվում են MasterCard/Visa համակարգի կողմից սահմանված կանոններով:
- Քարտապանը կարող է բողոքարկել քաղվածքում արտացոլված գործառնությունները քաղվածքի տրամադրման օրվանից 30 օրվա ընթացքում: Այս ժամանակահատվածում քարտապանի կողմից առարկություններ չունենալու դեպքում քաղվածքը համարվում է Քարտապանի հետ համաձայնեցված: Առարկությունների դեպքում քարտապանն անձը հաստատող փաստաթղթով ներկայանում է բանկի գլխամաս կամ ցանկացած մասնաճյուղ և լրացնում է գործարքի բողոքարկման մասին դիմում, որից հետո Բանկը կատարում է համապատասխան ուսումնասիրություններ և առարկությունների ստացման օրվանից ոչ ուշ, քան 60 օրվա ընթացքում ներկայացնում է հիմնավորված գրավոր պատասխան դրանք ընդունելու կամ մերժելու վերաբերյալ:
- Քարտապանի կողմից Քարտը կորցնելու դեպքում Քարտապանը պարտավոր է այդ մասին անհապաղ տեղեկացնել Բանկին, և Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին մինչև Քարտի գործողության ժամկետի ավարտը կամ որոշակի ժամանակահատվածների համար Բանկը կարող է Քարտը տեղադրել միջազգային
վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում: Բանկին Քարտի կորստի մասին չտեղեկացնելու և Քարտի գործողության ժամկետի ընթացքում Քարտը միջազգային վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին չտեղադրված ժամանակահատվածում Քարտով կատարված գործարքների (այդ թվում` առանց հավաստագրման գործարքների) անբարենպաստ հետևանքների ռիսկը կրում է Քարտապանը: - Բանկը պատասխանատվություն չի կրում Քարտով համացանցում (ինտերնետ), POS տերմինալներով, բանկոմատներով և/կամ այլ տեխնիկական միջոցներով և/կամ այլ վիրտուալ միջավայրում քարտային զեղծարարության միջոցով կատարված գործարքների արդյունքում Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար:
- Բանկը Պատասխանատվություն չի կրում Քարտապանի կողմից Քարտն այլ անձի հանձնելու, Քարտն այլ անձի մոտ հայտնվելու, Քարտն ու Քարտի տվյալները (այդ թվում` Քարտի համարը, Քարտային հաշվի համարը, Քարտի գաղտնաբառը, PIN կոդը, CVV կոդը) այլ անձանց հայտնի դառնալու հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների
կամ կրած վնասների համար: - Բանկը պատասխանատվություն չի կրում համացանցի, բանկոմատների, POS տերմինալների անսարքության, կապի կամ տեխնիկական այլ խնդիրների հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ Քարտապանի կողմից POS տերմինալների կամ բանկոմատների միջոցով գումար կանխիկացնելիս, Քարտային հաշվից գումարը ելքաքրվում, սակայն փաստացի չի տրամադրվում Քարտապանին:
«Ձեր ֆինանսական տեղեկատուն» ֆիզիկական անձանց առաջարկվող ծառայությունների որոնման, համեմատման և Ձեզ համար ամենաարդյունավետ տարբերակի ընտրությունը հեշտացնող էլեկտրոնային համակարգ է:
Դուք իրավունք ունեք հաղորդակցվել ֆինանսական կազմակերպության հետ Ձեր նախընտրած եղանակով՝ փոստային կապի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով: Էլեկտրոնային եղանակով տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է: Այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային տեղեկատվության կորստի ռիսկերից և ապահովում է գաղտնիություն:
Էջը թարմացվել է` 18.01.2021 | 15:00
Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: