AraratMobile
Ձեր Բանկը Ձեր ձեռքում 24/7՝ ունենալով ընդամենը սմարթֆոն և հասանելիություն ինտերնետին։ Հավելվածը կարող եք ներբեռնել Google Play և/կամ App Store խանութներից ԱՆՎՃԱՐ ։
ԱրարատՄոբայլ հավելվածում գրանցվելու տարբերակներ՝
- Առցանց գրանցում։ Առանց բանկ այցելելու, լրացնելով քարտի տվյալները
- Հեռահար նույնականացում։ Հանդիսանալով կամ չհանդիսանալով ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի հաճախորդ՝ «Առցանց նույնականացում» անձը հաստատող փաստաթղթով
- Գրանցում հղումով։ Նույնականացում մասնաճյուղում կամ Զանգերի Կենտրոնի միջոցով
*Ուշադրություն։ Գրանցումը հնարավոր է միայն քարտի 3D անվտանգության համակարգի ակտիվ լինելու դեպքում։
Եթե քարտի 3D անվտանգության համակարգը ակտիվ չէ, կարող եք՝
- carddep@araratbank.am էլեկտրոնային հասցեին նամակ գրել՝ նշելով, որ ցանկանում եք ակտիվացնել 3D անվտանգության համակարգը (բանկում գրանցված էլեկտրոնային հասցեից)
- ԱրարատՄոբայլ հավելվածում գրանցված լինելու դեպքում՝ «Հայտեր» բաժնում նշել, որ ցանկանում եք ակտիվացնել 3D անվտանգության համակարգը
- Զանգահարել ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի զանգերի կենտրոն, նույնականանալ և դիմել քարտի 3D-ն ակտիվացնելու համար։
- Մոտենալ Բանկի մասնաճյուղերից որևէ մեկը կամ գլխամասային գրասենյակ և լրացնել 3D անվտանգության համակարգի ակտիվացման դիմումը, որից հետո կարող եք առցանց գրանցվել համակարգում և կատարել բոլոր բանկային գործարքներն ԱրարատՄոբայլ հավելվածի միջոցով։
- հաշվի բացում
- ընթացիկ հաշվի համալրում
- վարկի տրամադրում/մարում
- ավանդի ներդրում/համալրում, խզում
- կոմունալների ինչպես առանձին,այնպես էլ խմբային վճարումներ
- արտարժութային փոխարկումներ
- ԱՐՔԱ համակարգի անդամ այլ բանկերի կողմից թողարկված քարտերի կցում և վճարում կցված քարտերից
- քարտից քարտ փոխանցումներ
- Flight փոխանցումներ
Հուշում․ Diners Club քարտերի դեպքում քարտից քարտ փոխանցումը հնարավոր է կատարել միայն դեպի Diners Club քարտեր։
- փոխանցումներ ՀՀ տարածքում
- փոխանցումներ պետական բյուջե
- գույքահարկի վճարումներ
- բուքմեյքերական վճարումներ
- ավտոկայանատեղի, ՃՈ տուգանքների և ԱՊՊԱ վճարումներ
- կորցված և/կամ գողացված քարտի փոխարինման հայտի լրացում
- պլաստիկ քարտի թողարկում, փակում կամ վերաթողարկում
Ի դեպ՝ Բանկի գործող հաճախորդների կողմից առցանց նոր հաշվի բացման պարագայում սակագին չի կիրառվում։
- առցանց հերթագրում
- դիմում, բողոք կամ առաջարկի հայտ
- տեղեկանքի տրամադրման հայտ
- նոր PIN կոդի ստացման հայտի լրացում
- արագ դրամական փոխանցումների ստացում
- ՊԵԿ ներկայացվող տեղեկանքի տրամադրման հայտ (Հիփոթեքային վարկերի շրջանակում եկամտահարկի վերադարձի համար)
Քարտից քարտ փոխանցումները և առցանց հերթագրումը հասանելի են ինչպես հավելված մուտք գործելուց հետո, այնպես էլ մինչ հավելված մուտք գործելը։
Flight փոխանցումների միջոցով կատարվում են լույսի արագությամբ փոխանցումներ ցանկացած կոնտակտով՝ WhatsApp, Viber, Messenger և այլն։
1.Ծառայությունից օգտվելու համար ԱրարատՄոբայլ հավելվածի օգտատերը․
- ընտրում է ծառայությունը «Գլխավոր» մենյուից կամ «Փոխանցումներ» բաժնից,
- ընտրում է հաշիվը, որտեղից ցանկանում է կատարել փոխանցումը,
- նշում է գումարի չափը,
- հաջորդ բացվող էջում կիսվում կամ ուղարկում է ձևավորված հղումը իր բջջային հեռախոսում առկա ցանկացած կոնտակտային տվյալին (բջջ․հեռախոսահամար, e-mail, Telegram, WhatsApp, Messenger և այլն)։
2.Հղումը ստանալուց և բացելուց հետո Ստացողը.
- լրացնում է իր քարտի տվյալները,
- հաստատում է գործարքը։
3․Գումարը ստանալուց հետո փոխանցողը ստանում է ծանուցում այն մասին, որ գործարքը հաստատվել է շահառուի կողմից։
4․Գումարը եռօրյա ժամկետում չստանալու դեպքում ավտոմատ կերպով հետ է վերադարձվում այն հաշվեհամարին, որից կատարվել էր գումարի ելքագրումը։
Ուշադրություն․ Ծառայությունը հասանելի է «Արքա» պրոցեսինգային համակարգի կողմից սպասարկվող ArCa, MasterCard, Visa բանկային քարտերի համար։ «ՎՏԲ-Հայաստան բանկ»-ի, «Յունիբանկի»-ի, և «Հայբիզնեսբանկ»-ի որոշ քարտեր չեն սպասարկվում «Արքա»-ի կողմից։
Ծառայության անվանում |
Սակագին (ԱԱՀ-ն ներառված է) |
|
ԱրարատՄոբայլ | Ռեզիդենտ | Ոչ ռեզիդենտ |
Տրամադրման վճար | Անվճար | |
Ամսական սպասարկման վճար | Անվճար | |
SMS հաղորդագրության ուղարկում | Անվճար* / 30.00 ՀՀ դրամ** |
*դեպի ՀՀ տարածքում գրանցված բջջային օպերատորների ցանց
** դեպի ՀՀ տարածքից դուրս գրանցված բջջային օպերատորների ցանց
Ծառայություն | Ծառայության տեսակ | Սակագին/միջնորդավճար | |||||||||
Հաշիվներ | Հաշիվների բացում/փակում | 0 | |||||||||
Վարկեր | |||||||||||
Արագ վարկի ստացում | 0 | ||||||||||
Վարկի հերթական վճարում | 0 | ||||||||||
Վարկի մարում | 0 | ||||||||||
Ավանդներ | Ավանդի ներգրավում | 0 | |||||||||
Ավանդի համալրում | 0 | ||||||||||
Իմ մեքենաները | ՃՈ տուգանքների վճարում | 300 ՀՀ դրամ | |||||||||
Վճարումներ | Պետ. Բյուջե | 0 | |||||||||
Գույքահարկ | 300 ՀՀ դրամ | ||||||||||
Ավտոմեքենայի գույքահարկ | 300 ՀՀ դրամ | ||||||||||
Ավտոկայանատեղի | մինչև 1000 ՀՀ դրամ՝ 0, 1000 ՀՀ դրամից ավելի՝ 200 ՀՀդրամ |
||||||||||
ԱՊՊԱ | 5% զեղչ | ||||||||||
Կոմունալ և բջջային կապ | 0 | ||||||||||
Կոմունալ խմբային վճարումներ | 0 | ||||||||||
Բուքմեյքերական վճար | 0 | ||||||||||
Արժեթղթային հաշիվների (Պետական/Կորպորատիվ) արտացոլում և մանրամասները դիտելու հնարավորություն | 0 | ||||||||||
Փոխարկում | ԱրարատՄոբայլ հավելվածում փոխարժեքների շեղում |
|
|||||||||
Փոխանցումներ | Իմ հաշիվների միջև | 0 | |||||||||
ՀՀ տարածքում | 0 | ||||||||||
Արտարժույթով ՀՀ տարածքում | 5000 ՀՀ դրամ | ||||||||||
Յունիստրիմ համակարգի միջոցով կատարված փոխանցման ստացում | 0 | ||||||||||
Քարտից քարտ փոխանցումներ | ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի քարտից դեպի ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի քարտ՝ 0.3% ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի քարտից դեպի այլ բանկի քարտ՝ 0.15%+ստացող բանկի % Այլ բանկի քարտից դեպի ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի քարտ՝ 0.2%+ուղարկող բանկի % |
||||||||||
Այլ բանկի քարտի միջոցով ընթացիկ հաշվի համալրում | 0.2%+ուղարկող բանկի % | ||||||||||
Flight | 0,3% | ||||||||||
Հայտեր | Նոր քարտ | Ըստ քարտատեսակի պայմանների | |||||||||
Քարտի վերաթողարկում | |||||||||||
Քարտի փակում | |||||||||||
Կորցրած քարտի փոխարինում | |||||||||||
Նոր PIN կոդի տրամադրում | |||||||||||
Դիմում/Բողոք/Առաջարկ | 0 | ||||||||||
ՊԵԿ ուղարկվող տեղեկանքի հայտ | 0 | ||||||||||
Տեղեկանք ստանալու հայտ | Ըստ բանկի սակագների | ||||||||||
Դրամական փոխանցումների ստացում | 0 | ||||||||||
Բանկի գործող հաճախորդների կողմից առցանց նոր հաշվի բացման ժամանակ հաշվի վարման համար սակագին | 0 | ||||||||||
Կցված քարտերի միջոցով վճարումների իրականացում | Ըստ ծառայության սակագնի |
ԱրարատՄոբայլ հավելվածի գործարքների անվտանգությունն ապահովված է անվտանգության ապահովման նորագույն տեխնոլոգիաներով:
Ի դեպ՝ ԱրարատՄոբայլ հավելվածով հնարավոր է ոչ միայն կատարել, այլև դիտել և վերլուծել կատարած ծախսերը:
Էջը թարմացվել է` 27.04.2022 | 17:25
Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: