Օնլայն բանկինգ
Card cover
Կիսվել`

Visa Classic

Ուշադրություն՝ Visa Classic քարտերի թողարկումը ժամանակավորապես դադարեցված է։

Visa Classic քարտատեսակն ընդունվում է Visa լոգոտիպը կրող աշխարհի ցանկացած կետում` բանկոմատներում, իրական և ինտերնետային խանութներում, ինչպես նաև փոստով և հեռախոսով ծառայություններ մատուցող խանութներում:

 

  • Քաղվածքի տրամադրում

    Անվճար

  • Տարեկան վճար

    2.500 ՀՀ դրամ

  • Արժույթ

    ՀՀ դրամ, ԱՄն դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի, Ֆունտ

Սպասարկման սակագներ
Գործառնության տեսակը Սակագին*
Քարտի գործողության ժամկետ 4 տարի
Քարտի արժույթ ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո, ՌԴ ռուբլի**, Ֆունտ
Քարտի տեսակ Դեբետավարկային

Քարտի տրամադրում 

Անվճար

Տարեկան սպասարկման վարձ

2,500 ՀՀ դրամ

Տարեկան սպասարկման վարձ օտարերկրյա քաղաքացիների համար

20,000 ՀՀ դրամ

Չնվազող մնացորդ  ՀՀ դրամ 2,500
ԱՄՆ դոլար 5
Եվրո 5
ՌԴ ռուբլի 400
Ֆունտ 4
Չնվազող մնացորդ օտարերկրյա քաղաքացիներին տրամադրվող քարտերի համար ՀՀ դրամ 5,000
ԱՄՆ դոլար 10
Եվրո 10
ՌԴ ռուբլի 2,000
Քաղվածքի տրամադրում/Քաղվածքի տրամադրում էլ․փոստի միջոցով Անվճար
Ընթացիկ ամսվա քաղվածքի տրամադրում 500 ՀՀ դրամ 
Կցված քարտի տարեկան սպասարկման վարձ 1,500 ՀՀ դրամ
Քարտի կորստի, վնասման, PIN կոդի կորստի դեպքում նոր քարտի տրամադրում  1,000 ՀՀ դրամ
Բանկոմատի միջոցով նոր PIN կոդի ստացում  Անվճար
Կանխիկ արժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի բանկոմատներում  0% 
Կանխիկ արտարժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի  POS տերմինալներում 0% (բացառությամբ ԱՄՆ դոլար՝ 3%, Եվրո՝ 4%, Սակագինը սահմանվում է Դիլիգային կենտրոնի կողմից տվյալ օրվա համար)
Կանխիկի տրամադրում ԱրՔա համակարգի կանխիկացման կետերում 0.80%
Կանխիկի տրամադրում արտասահմանում, նաև ՎՏԲ Բանկի Հայաստանում գտնվող բանկոմատներում
1.5% նվազագույնը 1500
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի  դրամարկղից` առանց քարտի կիրառման
 1% նվազագույնը 500 ՀՀ դրամ (բացառությամբ  ԱՄՆ դոլար՝ 3%, Եվրո՝ 4%, ՌԴ ռուբլի 1% Սակագինը սահմանվում է Դիլիգային կենտրոնի կողմից տվյալ օրվա համար)
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի  դրամարկղից` առանց քարտի կիրառման ՀՀ դրամ արժույթով քարտային հաշիվներից 0% մինչև 15․07․22թ․ 
Անկանխիկ գործարքներ Անվճար
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի դիմաց հաշվեգրվող տարեկան տոկոս ՀՀ դրամ 0%
ԱՄՆ դոլար 0%
Եվրո 0%
ՌԴ ռուբլի 0%
Ֆունտ 0%
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքները ընդհանուր առավելագույն գումարը ՀՀ դրամ 1,500.000
ԱՄՆ դոլար 3.000
Եվրո 3.000
ՌԴ ռուբլի 135.000
Ֆունտ 2.500
Մեկ գործարքի ընդհանուր առավելագույն գումարը ՀՀ դրամ 1,500.000
ԱՄՆ դոլար 3.000
Եվրո 3.000
ՌԴ ռուբլի 90.000
Ֆունտ 2.500
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումարը ՀՀ դրամ 3.000.000
ԱՄՆ դոլար 9.000
Եվրո 6.000
ՌԴ ռուբլի 270.000
Ֆունտ 4.500
Քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների դիմաց գանձվող միջնորդավճար 0.15%***
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Քարտի բլոկավորում  Անվճար
Արտասահմանում բանկի անհասանելիության դեպքում Visa Call Center Servise ծառայության օգտագործում քարտի բլոկավորման համար 15 000 ՀՀ դրամ
Քարտի բլոկավորուն և Card Recovery Bulletin համակարգում տեղադրում(քարտը կբլոկավորվի առաջիկա շաբաթ օրվանից, բլոկավորումը գործում է 2 շաբաթվա ընթացքում)  15 000 ՀՀ դրամ
Քարտի ապաբլոկավորում 500 ՀՀ դրամ 
Կանխիկի մուտքագրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի բանկոմատներով (Cash In)  0%
Կանխիկի մուտքագրում Արքա համակարգի բանկոմատներով (Cash in)
0.80%
Արտասահմանում Visa Call Center Service ծառայության օգտագործում  (յուրաքանչյուր զանգի համար) 4.000 ՀՀ դրամ
3D Secure համակարգով ինտերնետային գործարքներ կատարելու նպատակով SMS հաղորդագրության ուղարկում անվճար
Կատարված գործարքների վերաբերյալ SMS հաղորդագրության ուղարկում 15 ՀՀ դրամ 
Մեկ օրվա ընթացքում ինտերնետային գործարքների իրականացում 5 ժամում՝ 5 գործարք
Տրամադրված պլաստիկ քարտը և քարտային հաշիվն ակտիվ են քարտի տրամադրման պահից

* Ներառյալ ԱԱՀ

**ՌԴ ռուբլիով քարտային հաշվին անվճար կանխիկ մուտքագրման օրական առավելագույն սահմանաչափը սահմանված է 30 000 ՌԴ ռուբլի։ Տվյալ օրվա ընթացքում ՌԴ ռուբլիով քարտային հաշվին կանխիկ 30 000 ՌԴ ռուբլին գերազանցող մուտքագրվող գումարների նկատմամբ կիրառվում է տվյալ օրվա համար դիլինգային կենտրոնի կողմից սահմանված կանխիկ ՌԴ ռուբլիով մուտքագրման սակագինը։

 ***Տեղեկացնում ենք, որ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի  սպասարկման կետերում (այդ թվում՝ օնլայն հարթակում) բացի փոխանցումների համար գանձվող միջնորդավճարից, գործում է նաև «Սպասարկող բանկի միջնորդավճար», որը գանձվելու է գործարքի կատարման պահին՝ ավելացվելով գործարքի գումարին.

Ծառայության տեսակներ Սակագին
Բանկի գլխամասային գրասենյակում քարտի տրամադրում մեկ բանկային օրվա ընթացքում 5,000 ՀՀ դրամ
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման իրականացում, սպասարկող բանկի կողմից առարկություն ստանալու դեպքում (երկրորդ ներկայացում) և/կամ արբիտրաժային բողոքարկումներ 5,000 ՀՀ դրամ
Բանկի բանկոմատներից քարտով կատարված յուրաքանչյուր գործարքի տեսագրության տրամադրում  5,000 ՀՀ դրամ 
Քարտի և ՊԻՆ կոդի առաքում ՀՀ և ԼՂՀ տարածքում մեկ միասնական վճարով   5,000 ՀՀ դրամ
Քարտատիրոջ նկարի պատկերում քարտի դարձերեսին անվճար

 Քարտը ստանալուց հետո հաճախորդը․

  • Ստորագրում է  քարտի դարձերեսի վրա նախատեսված հատուկ դաշտում
  • Ստորագրում է պայմանագիրը և ծանուցումը
  • Ստորագրում է PIN կոդի վրա նախատեսված տեղում 

Քարտային հաշիվներին միջոցների մուտքագրման ժամկետներն հետևյալն են․

  • Նախորդ աշխատանքային օրվա 17:30–ից մինչև հաջորդ աշխատանքային օրվա 9:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 10:30-ը:
  • Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 09:30 –ից մինչև 13:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 14:00-ը:
  • Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 13:30 –ից մինչև 17:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մեկ ժամվա ընթացքում:
Պահանջվող փաստաթղթեր
  • Անձնագիր
  • Սոցիալական քարտ
Կարևոր է իմանալ
  • 3 անգամ սխալ PIN հավաքելու դեպքում բանկոմատն ավտոմատ կառգրավի ձեր քարտը: Բանկոմատի կողմից քարտն առգրավելու դեպքում անմիջապես դիմեք Բանկին կամ զանգահարեք Բանկի հեռախոսային կենտրոն՝ +37410 59 23 23 հեռախոսահամարներով: Բանկի բանկոմատներում քարտն առգրավելու դեպքում քարտը քարտապանին է տրամադրվում 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ ՀՀ տարածքում գործող այլ բանկերի բանկոմատներում քարտն  առգրավելու դեպքում քարտը տրամադրվում է քարտապանին մինչև 1 (մեկ) ամիս ժամկետում՝ կախված բանկոմատի գտնվելու վայրից։
  • Քարտը ստանալիս անպայման ստորագրեք համապատասխան դաշտում: Ստորագրության բացակայությունը, կամ դրա անհամապատասխանությունը օրինական հիմք է ձեր քարտի սպասարկումը մերժելու և այն առգրավելու համար:
  • PIN կոդը պարտադիր է բանկոմատներից կանխիկ գումար ստանալու և էլեկտրոնային տերմինալներով գործառնություններ կատարելու համար:
  • Եթե կորցրել եք ձեր քարտը կամ ամենատարբեր պատճառներով այն մնացել է բանկոմատում, քարտի կորստի մասին անմիջապես հայտնեք ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ զանգահարելով`  59 23 23 հեռախոսահամարներով կամ ԱրՔա վճարային համակարգի կենտրոն զանգահարելով 59 22 22 հեռախոսահամարով:
  • ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի կողմից թողարկված MasterCard/VISA համակարգի քարտերով USD, EUR, AMD, RUB և GBP արժույթներով գործարքներ կատարելիս գործարքի գումարը հաշվառելիս կիրառվում է բանկի կողմից հաշվառման օրվա դրությամբ սահմանված փոխարժեքը, այլ արժույթներով գործարքները հաշվառվում են MasterCard/Visa համակարգի կողմից սահմանված կանոններով:
  • Քարտապանը կարող է բողոքարկել քաղվածքում արտացոլված գործառնությունները քաղվածքի տրամադրման օրվանից 30 օրվա ընթացքում: Այս ժամանակահատվածում քարտապանի կողմից առարկություններ չունենալու դեպքում քաղվածքը համարվում է Քարտապանի հետ համաձայնեցված: Առարկությունների դեպքում քարտապանն անձը հաստատող փաստաթղթով ներկայանում է բանկի գլխամաս կամ ցանկացած մասնաճյուղ և լրացնում է գործարքի բողոքարկման մասին դիմում, որից հետո Բանկը կատարում է համապատասխան ուսումնասիրություններ և առարկությունների ստացման օրվանից ոչ ուշ, քան 60 օրվա ընթացքում ներկայացնում է հիմնավորված գրավոր պատասխան դրանք ընդունելու կամ մերժելու վերաբերյալ:
  • Քարտապանի կողմից Քարտը կորցնելու դեպքում Քարտապանը պարտավոր է այդ մասին անհապաղ տեղեկացնել Բանկին, և Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին մինչև Քարտի գործողության ժամկետի ավարտը կամ որոշակի ժամանակահատվածների համար Բանկը կարող է Քարտը տեղադրել միջազգային
    վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում: Բանկին Քարտի կորստի մասին չտեղեկացնելու և Քարտի գործողության ժամկետի ընթացքում Քարտը միջազգային վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին չտեղադրված ժամանակահատվածում Քարտով կատարված գործարքների (այդ թվում` առանց հավաստագրման գործարքների) անբարենպաստ հետևանքների ռիսկը կրում է Քարտապանը:
  • Բանկը պատասխանատվություն չի կրում Քարտով համացանցում (ինտերնետ), POS տերմինալներով, բանկոմատներով և/կամ այլ տեխնիկական միջոցներով և/կամ այլ վիրտուալ միջավայրում քարտային զեղծարարության միջոցով կատարված գործարքների արդյունքում Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար:
  • Բանկը Պատասխանատվություն չի կրում Քարտապանի կողմից Քարտն այլ անձի հանձնելու, Քարտն այլ անձի մոտ հայտնվելու, Քարտն ու Քարտի տվյալները (այդ թվում` Քարտի համարը, Քարտային հաշվի համարը, Քարտի գաղտնաբառը, PIN կոդը, CVV կոդը) այլ անձանց հայտնի դառնալու հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների
    կամ կրած վնասների համար:
  • Բանկը պատասխանատվություն չի կրում համացանցի, բանկոմատների, POS տերմինալների անսարքության, կապի կամ տեխնիկական այլ խնդիրների հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ Քարտապանի կողմից POS տերմինալների կամ բանկոմատների միջոցով գումար կանխիկացնելիս, Քարտային հաշվից գումարը ելքաքրվում, սակայն փաստացի չի տրամադրվում Քարտապանին:

Քարտապանը կարող է բլոկավորել քարտը հետևյալ եղանակներով

  • Մոտենալով  Բանկի մասնաճյուղ կամ գլխամասային գրասենյակ;
  • hեռախոսազանգի միջոցով։ Հաճախորդը զանգահարում է ԱրարատԲանկ ԲԲԸ (+37410-592323) կամ Արմենիան Քարդ ՓԲԸ (+37410-592222) հեռախոսային կենտրոններ;
  • AraratMobile հավելվածի միջոցով։ Հաճախորդը mobile հավելվածում հասանելի քարտերի ցանկից ընտրում և բլոկավորում է քարտը;
  • USSD ծառայության միջոցով։ Հաճախորդը բջջային հեռախոսով սեղմում է *116# հրահանգը։Քարտը համարվում է բլոկավորված՝ քարտի բլոկավորման վերաբերյալ հաճախորդի բջջային հեռախոսահամարին  ARCA USSD հասցեից քարտի բլոկավորման վերաբերյալ SMS հաղորդագրություն ստանալուց հետո։

Քարտի ապաբլոկավորում կատարվում է մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում

  • Քարտապանի գլխամասային գրասենյակ կամ մասնաճյուղ մոտենալուց, համապատասխան հայտ լրացնելուց և քարտի ապաբլոկավորման համար Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված սակագինը վճարելուց հետո;
  • Քարտապանի կողմից Բանկին նախապես տրամադրած էլեկտրոնային հասցեից կամ հեռախոսահամարից քարտի ապաբլոկավորման վերաբերյալ ստացված խնդրանքի դեպքում։ Ընդ որում Բանկն իրականացնում է քարտի ապաբլոկավորում՝ Քարտապանի հաշիվներից գանձելով Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված և գանձման պահին գործող սակագինը

Վճարային քարտերի վերաթողարկում

  • Քարտի գործողության ժամկետի ավարտից հետո քարտը Բանկի կողմի վերաթողարկվում է քարտապանի դիմումի հիման վրա։
  • Հաճախորդը վերաթողարկման հայտը կարող է ուղարկել նաև ԱՐԱՐԱՏՄոբայլ բջջային հավելվածի միջոցով, իսկ վերաթողարկման համար նախատեսաված տարեկան սպասարկման վարձը կգանձվի հաճախորդի հաշվից։
  • Բանկի հետ համագործակցող կազմակերպությունների աշխատակիցներին աշխատավարձային նախագծի շրջանակում տրամադրված քարտերը վերաթողարկվում են առանց քարտապանի կողմից ուղարկված դիմումի

Վճարային քարտերի փակում

  • Քարտապանի գլխամասային գրասենյակ կամ մասնաճյուղ մոտենալուց, համապատասխան հայտ լրացնելուց և քարտի ապաբլոկավորման համար Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված սակագինը վճարելուց հետո;
  • Քարտապանի կողմից Բանկին նախապես տրամադրած էլեկտրոնային հասցեից կամ հեռախոսահամարից քարտի ապաբլոկավորման վերաբերյալ ստացված խնդրանքի դեպքում։ Ընդ որում Բանկն իրականացնում է քարտի ապաբլոկավորում՝ Քարտապանի հաշիվներից գանձելով Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված և գանձման պահին գործող սակագինը
Ուշադրություն

«Ձեր ֆինանսական տեղեկատուն» ֆիզիկական անձանց առաջարկվող ծառայությունների որոնման, համեմատման և Ձեզ համար ամենաարդյունավետ տարբերակի ընտրությունը հեշտացնող էլեկտրոնային համակարգ է:

Դուք իրավունք ունեք հաղորդակցվել ֆինանսական կազմակերպության հետ Ձեր նախընտրած եղանակով՝ փոստային կապի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով: Էլեկտրոնային եղանակով տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է: Այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային տեղեկատվության կորստի ռիսկերից և ապահովում է գաղտնիություն:

Ֆինանսական օգնական
ABC finance

Էջը թարմացվել է` 28.06.2022 | 18:14

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: