Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ք․ Սիսիան
Ստորաբաժանում ` Սիսիան մասնաճյուղ
Մեր պրոֆեսիոնալ թիմը համալրելու նպատակով փնտրում ենք մասնագիտական բարձր որակավորում ունեցող Հաճախորդների սպասարկման մասնագետի քաղաք Սիսիանում: Եթե դուք եռանդուն եք, պատրաստ եք մարտահրավերներ նետել այժմյան արագ փոփոխվող բիզնես իրականությանը և համապատսախանում եք ներքոնշյալ պայմաններին, ապա մենք սպասում ենք Ձեզ:
- Դրամային և արտարժութային հաշիվների բացում և սպասարկում,
- Ավանդների ընդունում, վարկային հաշիվների վարում, քաղվածքների տրամադրում,
- Դրամային և արտարժութային փոխանցումների իրականացում, կանխիկացում և այլ հաշվեգործառնական գործառնությունների իրականացում,
- Բանկային ծառայությունների վաճառք/խաչաձև վաճառք,
- Կատարված գործարքների փաստաթղթային ձևակերպումների իրականացում՝ ՀՀ օրենսդրության, ՀՀ կենտրոնական բանկի և Բանկի ներքին իրավական ակտերին համապատասխան։
Անհրաժեշտ որակավորումներ
- Բարձրագույն ֆինանսական, տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
- Բանկային ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն,
- Հայերեն լեզվի գերազանց, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- Microsoft Office ծրագրային փաթեթի իմացություն,
- Պատասխանատվության բարձր զգացում,
- Հաղորդակցման և կազմակերպչական գերազանց հմտություններ,
- Թիմում աշխատելու կարողություն։
Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@araratbank.am հասցեով: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ, ք․ Սիսիան/:
Տեղադրման ամսաթիվ ` 31.10.2025
Էջը թարմացվել է` 31.10.2025 | 16:28
Տպել այս էջըՏեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: