header.mobile_app.img.alt.text
Օնլայն բանկինգ
Կիսվել`

Տեխնիկական սպասարկման մասնագետ

Ստորաբաժանում ` Տեխնիկական սպասարկման բաժին

Աշխատանքի անցնելու ամսաթիվ՝ անմիջապես
 
Վայր՝ ք․Երևան
 
Աշխատանքի տեսակ՝ լրիվ դրույք

ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ն փնտրում է մոտիվացված և խելացի թիմի անդամի, ով կմիանա Բանկի Տեխնիկական սպասարկման թիմին և  կիրականացնի հետևյալ գործառույթները՝

Աշխատանքային պարտականություններ՝

  • տեխնիկական խնդիրների հայտնաբերում և կառավարում,
  • նոր տեխնիկական սարքավորումների անխափան աշխատանքի վերահսկում,
  • աշխատակիցներին ծրագրային հասանելիության տրամադրում,
  • տեխնիկական աջակցում,
  • ղեկավարի կողմից այլ հանձնարարականների իրականացում:

Անհրաժեշտ հմտություններ՝ 

  • ցանցային համակարգերի (Exchange, Domain) և սարքավորումների հետ աշխատելու հմտություն, ցանցային ինժիներիայի տիրապետում,
  • Windows օպերացիոն համակարգի տիրապետում,
  • Microsoft-ի փաթեթի  բազային իմացություն,
  • էլեկտրոնային սարքավորումների հետ աշխատանքի հմտություն,
  • ֆորսմաժորային իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
  • թիմային աշխատանք,
  • խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ,
  • կազմակերպչական հմտություններ։
 
 

Մասնագիտական Հմտություններ՝ 

  • MS Windows, MS Office
  • MS Exchange
 

Անձնական հմտություններ՝ 

  • թիմում աշխատելու ունակություն
  • արագ կողմնորոշվելու կարողություն
 

Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները hr@araratbank.am էլ․ հասցեին: Մրցույթում դիտարկվելու նպատակով խնդրում ենք հաղորդագրության «թեմա» (subject) դաշտում պարտադիր նշել պաշտոնը, որի համար դիմում եք /Տեխնիկական սպասարկման մասնագետ /:

Տեղադրման ամսաթիվ ` 30.05.2025

Դիմել

Էջը թարմացվել է` 30.05.2025 | 20:41

Տպել այս էջը

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: