Օնլայն բանկինգ
Կիսվել`

CRM մասնագետ

Ստորաբաժանում ` Մարքեթինգի և բանկային ծառայությունների վաճառքի վարչություն

Աշխատանքի նկարագիրը. Իրականացնել Բանկի հաճախորդների տեղեկատվական և խորհրդատվական աջակցման, հաճախորդների կարիքների բացահայտման, բավարարվածության և ծառայությունների որակի բարձրացման, վերլուծական և Բանկի կողմից մատուց­վող ծառայությունների ծավալների ավելացմանն ուղղված աշխատանքներ։

Աշխատանքային պարտականությունները.

  • Հաճախորդների բազայի վարում ,հետադարձ կապի ապահովում,
  • Անմիջական բանակցություններ նոր ներգրավվող և գործող հաճախորդների հետ,
  • Բանկային պրոդուկտների և ծառայությունների պատշաճ ներկայացում հաճախորդներին,
  • Տեղեկատվության հավաքագրում,վերլուծում,կառավարում,
  • Հաշվետվությունների մշակում,ներկայացում,
  • Խաչաձև վաճառքների իրականցում,
  • Հաշվետու ժամանակահատվածում իրականացված աշխատանքի վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում անմիջական ղեկավարին։

Ներկայացվող պահանջները.

  • Բարձրագույն կրթություն,
  • Աշխատանքային փորձ` ցանկալի է հաճախորդների սպասարկման ոլորտում,
  • Հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
  • Համակարգչային գիտելիքներ`MS Office,
  • Թիմային աշխատանքի ունակություն,
  • Բանակցություններ վարելու ունակություն,
  • Կոնֆլիկտների կառավարման կարողություն,
  • Նախաձեռնողականություն, ճկուն մտածելակերպ, պատասխանատվության զգացում:

Դիմելու ընթացակարգ. Ներկայացված պահանջներին համապատասխանող թեկնածուները կարող են իրենց ինքնակենսագրական տվյալները (CV) ուղարկել hr@araratbank.am Էլեկտրոնային հասցեին՝ նշելով թափուր հաստիքի անվանումը։

Տեղադրման ամսաթիվ ` 01.06.2022

Դիմել

Էջը թարմացվել է` 27.06.2022 | 10:43

Տպել այս էջը

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: