Օնլայն բանկինգ
Card cover
Կիսվել`

ArCa Classic

Մագնիսական ժապավենով ArCa Classic պլաստիկ քարտը նախատեսված է ՀՀ-ում և ԼՂՀ-ում բանկոմատներից դրամական միջոցների կանխիկացման, առևտրի և սպասարկման կետերում անկանխիկ վճարումների կատարման, աշխատավարձի ստացման և ArCa տարբերանշանը պարունակող ինտերնետային կայքերում վճարումների կատարման համար։ 

 

 

 

  • Արժույթ

    ՀՀ դրամ

  • Տարեկան սպասարկման վճար

    1,000 ՀՀ դրամ

  • Կանխիկացում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի կանխիկացման կետերում

    0%

  • Կանխիկացում ԱրՔա համակարգի կանխիկացման կետերում

    0,8%

Սպասարկման սակագներ
Գործառնության տեսակը Սակագին*
Քարտի արժույթ ՀՀ դրամ, ԱՄՆ դոլար, Եվրո
Քարտի գործողության ժամկետ 2 տարի
Քարտային հաշվի չնվազող մնացորդ չի սահմանվում
Քարտի տարեկան սպասարկման վճար   1,000 ՀՀ դրամ        Մինչև 15․07․22-ը անվճար
Քարտի տարեկան սպասարկման վճար օտարերկրյա քաղաքացիների համար 5,000 ՀՀ դրամ**
Կցված քարտի տարեկան սպասարկման վճար 1,000 ՀՀ դրամ 
Բանկի գլխամասային գրասենյակում քարտի տրամադրում մեկ բանկային օրվա ընթացքում 5,000 ՀՀ դրամ
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի վրա հաշվարկվող տարեկան տոկոս 0% 
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի դրամարկղից՝ առանց քարտի կիրաառման

1% 500 դրամ  Մինչև 15․07․22թ 0% 

(բացառությամբ  ԱՄՆ դոլար՝ 3%, Եվրո՝ 4%,  Սակագինը սահմանվում է Դիլիգային կենտրոնի կողմից տվյալ օրվա համար)

Կանխիկ արժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի բանկոմատներում  0%
Կանխիկ արտարժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի  POS տերմինալներում 0%  (բացառությամբ ԱՄՆ դոլար՝ 3%, Եվրո՝ 4%, Սակագինը սահմանվում է Դիլիգային կենտրոնի կողմից տվյալ օրվա համար)
Կանխիկի արժույթի տրամադրում այլ բանկերին պատկանող կանխիկացման կետերում, բանկոմատներում և POS տերմինալներում 0,8%
Քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների դիմաց գանձվող միջնորդավճար 0,15%***
Բանկոմատի միջոցով նոր PIN կոդի ստացում անվճար
Քարտի կորստի, վնասման, PIN կոդի կորստի դեպքում նոր քարտի տրամադրում  500 ՀՀ դրամ 
Քաղվածքի տրամադրում  անվճար
Ընթացիկ ամսվա քաղվածքի տրամադրում 500 ՀՀ դրամ
Քաղվածքի տրամադրում էլ․ փոստի միջոցով անվճար
Քարտի բլոկավորում անվճար
Քարտի ապաբլոկավորում 500
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Մեկ օրվա ընթացքում ինտերնետային գործարքների իրականացում 5 ժամում՝ 5 գործարք
Մեկ գործարքի ընդհանուր առավելագույն գումար 300,000
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար 500,000
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար 1,500,000
Կանխիկի մուտքագրում ԱրարտԲանկի բանկոմատներով (Cash In) 0%
Կանխիկի մուտքագրում ԱրՔա համակարգի բանկոմատներով (Cash In) 0,8%
3D Secure համակարգով ինտերնետային գործարքներ կատարելու նպատակով SMS հաղորդագրության ուղարկում Անվճար
Կատարված գործարքների, վերաբերյալ SMS հաղորդագրության ուղարկում 15 ՀՀ դրամ
Քարտի տեսակ Դեբետավարկային

Տրամադրված պլաստիկ քարտը և քարտային հաշիվն ակտիվ են քարտի տրամադրման պահից

* Ներառյալ ԱԱՀ

**2 տարվա սպասարկման վճարը գանձվում է միանվագ

***Տեղեկացնում ենք, որ ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի սպասարկման կետերում (այդ թվում օնլայն հարթակում) բացի փոխանցումների համար գանձվող միջնորդավճարից, գործում է նաև «Սպասարկող բանկի միջնորդավճար», որը գանձվելու է գործարքի կատարման պահին՝ ավելացվելով գործարքի գումարին.

Ծառայության տեսակներ Սակագին
Քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման իրականացում, սպասարկող բանկի կողմից առարկություն ստանալու դեպքում (երկրորդ ներկայացում) և/կամ արբիտրաժային բողոքարկումներ 5,000 ՀՀ դրամ
Բանկի բանկոմատներից քարտով կատարված յուրաքանչյուր գործարքի տեսագրության տրամադրում  5,000 ՀՀ դրամ 
Քարտի և ՊԻՆ կոդի առաքում ՀՀ և ԼՂՀ տարածքում մեկ միասնական վճարով  5,000 ՀՀ դրամ

  Քարտը ստանալուց հետո հաճախորդը․

  • Ստորագրում է  քարտի դարձերեսի վրա նախատեսված հատուկ դաշտում
  • Ստորագրում է պայմանագիրը և ծանուցումը
  • Ստորագրում է PIN կոդի վրա նախատեսված տեղում 

Քարտային հաշիվներին միջոցների մուտքագրման ժամկետները հետևյալն են․

  • Նախորդ աշխատանքային օրվա 17:30–ից մինչև հաջորդ աշխատանքային օրվա 9:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 10:30-ը:
  • Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 09:30 –ից մինչև 13:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մինչև 14:00-ը:
  • Տվյալ աշխատանքային օրվա ընթացքում 13:30 –ից մինչև 17:30-ը հաստատված մուտքերը կակտիվանան տվյալ աշխատանքային օրը` մեկ ժամվա ընթացքում:

 

Հատուկ սակագին Ուկրաինայի քաղաքացիների համար

Քարտը տրամադրվում է Ուկրաինայից ՀՀ ժամանած Ուկրաինայի այն քաղաքացիներին, ովքեր կներկայացնեն փախստականի ճամփորդական փաստաթուղթ կամ ապաստան հայցողի վկայական։

Քարտի արժույթ ՀՀ դրամ
Քարտի գործողության ժամկետ 2 տարի
Քարտային հաշվի չնվազող մնացորդ Չի սահմանվում
Քարտի տարեկան սպասարկման վճար Անվճար
Կցված քարտի տարեկան սպասարկման վճար Չի սահմանվում
Քարտային հաշվի դրական մնացորդի վրա հաշվարկվող տարեկան տոկոս 0%
Կանխիկի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի դրամարկղից՝ առանց քարտի կիրաառման 1% 
Կանխիկ արժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի բանկոմատներում  0%
Կանխիկ արժույթի տրամադրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ ԲԲԸ-ի POS տերմինալներում 0%
Կանխիկի արժույթի տրամադրում այլ բանկերին պատկանող կանխիկացման կետերում, բանկոմատներում և POS տերմինալներում 0․5%
Քարտից քարտ կատարվող փոխանցումների դիմաց գանձվող միջնորդավճար 0․15%
Բանկոմատի միջոցով նոր PIN կոդի ստացում Անվճար
Քարտի կորստի, վնասման, PIN կոդի կորստի դեպքում նոր քարտի տրամադրում  Անվճար
Քաղվածքի տրամադրում  Անվճար
Ընթացիկ ամսվա քաղվածքի տրամադրում Անվճար
Քաղվածքի տրամադրում էլ․ փոստի միջոցով Անվճար
Քարտի բլոկավորում Անվճար
Քարտի ապաբլոկավորում Անվճար
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն քանակ 30
Մեկ գործարքի ընդհանուր առավելագույն գումար 300․000 ՀՀ դրամ
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող կանխիկացման գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար 500․000 ՀՀ դրամ
Մեկ օրվա ընթացքում թույլատրվող գործարքների ընդհանուր առավելագույն գումար 1․500․000 ՀՀ դրամ
Կանխիկի մուտքագրում ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի բանկոմատներով (Cash In) Մուտքագրում հնարավոր չէ
Կանխիկի մոտքագրում ԱրՔա համակարգի բանկոմատներով (Cash In) Մուտքագրում հնարավոր չէ
3D Secure համակարգով ինտերնետային գործարքներ կատարելու նպատակով SMS հաղորդագրության ուղարկում Անվճար
Կատարված գործարքների, վերաբերյալ SMS հաղորդագրության ուղարկում Անվճար
Քարտի տեսակ Դեբետավարկային
Տրամադրված պլաստիկ քարտը և քարտային հաշիվն ակտիվ են քարտի տրամադրման պահից
Պահանջվող փաստաթղթեր
  • Անձնագիր
  • Սոցիալական քարտ
Կարևոր է իմանալ
  • 3 անգամ սխալ PIN հավաքելու դեպքում բանկոմատն ավտոմատ կառգրավի ձեր քարտը: Բանկոմատի կողմից քարտն առգրավելու դեպքում անմիջապես դիմեք Բանկին կամ զանգահարեք Բանկի հեռախոսային կենտրոն՝ +37410 59 23 23 հեռախոսահամարներով: Բանկի բանկոմատներում քարտն առգրավելու դեպքում քարտը քարտապանին է տրամադրվում 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում։ ՀՀ տարածքում գործող այլ բանկերի բանկոմատներում քարտն  առգրավելու դեպքում քարտը տրամադրվում է քարտապանին մինչև 1 (մեկ) ամիս ժամկետում՝ կախված բանկոմատի գտնվելու վայրից։
  • Քարտը ստանալիս անպայման ստորագրեք համապատասխան դաշտում: Ստորագրության բացակայությունը, կամ դրա անհամապատասխանությունը օրինական հիմք է ձեր քարտի սպասարկումը մերժելու և այն առգրավելու համար:
  • PIN կոդը պարտադիր է բանկոմատներից կանխիկ գումար ստանալու և էլեկտրոնային տերմինալներով գործառնություններ կատարելու համար:
  • Եթե կորցրել եք ձեր քարտը կամ ամենատարբեր պատճառներով այն մնացել է բանկոմատում, քարտի կորստի մասին անմիջապես հայտնեք ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ զանգահարելով`  59 23 23 հեռախոսահամարներով կամ ԱրՔա վճարային համակարգի կենտրոն զանգահարելով 59 22 22 հեռախոսահամարով:
  • ԱՐԱՐԱՏԲԱՆԿ-ի կողմից թողարկված MasterCard/VISA համակարգի քարտերով USD, EUR, AMD, RUB և GBP արժույթներով գործարքներ կատարելիս գործարքի գումարը հաշվառելիս կիրառվում է բանկի կողմից հաշվառման օրվա դրությամբ սահմանված փոխարժեքը, այլ արժույթներով գործարքները հաշվառվում են MasterCard/Visa համակարգի կողմից սահմանված կանոններով:
  • Քարտապանը կարող է բողոքարկել քաղվածքում արտացոլված գործառնությունները քաղվածքի տրամադրման օրվանից 30 օրվա ընթացքում: Այս ժամանակահատվածում քարտապանի կողմից առարկություններ չունենալու դեպքում քաղվածքը համարվում է Քարտապանի հետ համաձայնեցված: Առարկությունների դեպքում քարտապանն անձը հաստատող փաստաթղթով ներկայանում է բանկի գլխամաս կամ ցանկացած մասնաճյուղ և լրացնում է գործարքի բողոքարկման մասին դիմում, որից հետո Բանկը կատարում է համապատասխան ուսումնասիրություններ և առարկությունների ստացման օրվանից ոչ ուշ, քան 60 օրվա ընթացքում ներկայացնում է հիմնավորված գրավոր պատասխան դրանք ընդունելու կամ մերժելու վերաբերյալ:
  • Քարտապանի կողմից Քարտը կորցնելու դեպքում Քարտապանը պարտավոր է այդ մասին անհապաղ տեղեկացնել Բանկին, և Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին մինչև Քարտի գործողության ժամկետի ավարտը կամ որոշակի ժամանակահատվածների համար Բանկը կարող է Քարտը տեղադրել միջազգային
    վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում: Բանկին Քարտի կորստի մասին չտեղեկացնելու և Քարտի գործողության ժամկետի ընթացքում Քարտը միջազգային վճարահաշվարկային համակարգի արգելափակման ցուցակում Քարտապանի պահանջով և Քարտապանի միջոցների հաշվին չտեղադրված ժամանակահատվածում Քարտով կատարված գործարքների (այդ թվում` առանց հավաստագրման գործարքների) անբարենպաստ հետևանքների ռիսկը կրում է Քարտապանը:
  • Բանկը պատասխանատվություն չի կրում Քարտով համացանցում (ինտերնետ), POS տերմինալներով, բանկոմատներով և/կամ այլ տեխնիկական միջոցներով և/կամ այլ վիրտուալ միջավայրում քարտային զեղծարարության միջոցով կատարված գործարքների արդյունքում Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար:
  • Բանկը Պատասխանատվություն չի կրում Քարտապանի կողմից Քարտն այլ անձի հանձնելու, Քարտն այլ անձի մոտ հայտնվելու, Քարտն ու Քարտի տվյալները (այդ թվում` Քարտի համարը, Քարտային հաշվի համարը, Քարտի գաղտնաբառը, PIN կոդը, CVV կոդը) այլ անձանց հայտնի դառնալու հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների
    կամ կրած վնասների համար:
  • Բանկը պատասխանատվություն չի կրում համացանցի, բանկոմատների, POS տերմինալների անսարքության, կապի կամ տեխնիկական այլ խնդիրների հետևանքով Քարտապանի ունեցած կորուստների կամ կրած վնասների համար, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ Քարտապանի կողմից POS տերմինալների կամ բանկոմատների միջոցով գումար կանխիկացնելիս, Քարտային հաշվից գումարը ելքաքրվում, սակայն փաստացի չի տրամադրվում Քարտապանին:

Քարտապանը կարող է բլոկավորել քարտը հետևյալ եղանակներով

  • Մոտենալով  Բանկի մասնաճյուղ կամ գլխամասային գրասենյակ;
  • hեռախոսազանգի միջոցով։ Հաճախորդը զանգահարում է ԱրարատԲանկ ԲԲԸ (+37410-592323) կամ Արմենիան Քարդ ՓԲԸ (+37410-592222) հեռախոսային կենտրոններ;
  • AraratMobile հավելվածի միջոցով։ Հաճախորդը mobile հավելվածում հասանելի քարտերի ցանկից ընտրում և բլոկավորում է քարտը;
  • USSD ծառայության միջոցով։ Հաճախորդը բջջային հեռախոսով սեղմում է *116# հրահանգը։Քարտը համարվում է բլոկավորված՝ քարտի բլոկավորման վերաբերյալ հաճախորդի բջջային հեռախոսահամարին  ARCA USSD հասցեից քարտի բլոկավորման վերաբերյալ SMS հաղորդագրություն ստանալուց հետո։

Քարտի ապաբլոկավորում կատարվում է մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում

  • Քարտապանի գլխամասային գրասենյակ կամ մասնաճյուղ մոտենալուց, համապատասխան հայտ լրացնելուց և քարտի ապաբլոկավորման համար Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված սակագինը վճարելուց հետո;
  • Քարտապանի կողմից Բանկին նախապես տրամադրած էլեկտրոնային հասցեից կամ հեռախոսահամարից քարտի ապաբլոկավորման վերաբերյալ ստացված խնդրանքի դեպքում։ Ընդ որում Բանկն իրականացնում է քարտի ապաբլոկավորում՝ Քարտապանի հաշիվներից գանձելով Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված և գանձման պահին գործող սակագինը

Վճարային քարտերի վերաթողարկում

  • Քարտի գործողության ժամկետի ավարտից հետո քարտը Բանկի կողմի վերաթողարկվում է քարտապանի դիմումի հիման վրա։
  • Հաճախորդը վերաթողարկման հայտը կարող է ուղարկել նաև ԱՐԱՐԱՏՄոբայլ բջջային հավելվածի միջոցով, իսկ վերաթողարկման համար նախատեսաված տարեկան սպասարկման վարձը կգանձվի հաճախորդի հաշվից։
  • Բանկի հետ համագործակցող կազմակերպությունների աշխատակիցներին աշխատավարձային նախագծի շրջանակում տրամադրված քարտերը վերաթողարկվում են առանց քարտապանի կողմից ուղարկված դիմումի

Վճարային քարտերի փակում

  • Քարտապանի գլխամասային գրասենյակ կամ մասնաճյուղ մոտենալուց, համապատասխան հայտ լրացնելուց և քարտի ապաբլոկավորման համար Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված սակագինը վճարելուց հետո;
  • Քարտապանի կողմից Բանկին նախապես տրամադրած էլեկտրոնային հասցեից կամ հեռախոսահամարից քարտի ապաբլոկավորման վերաբերյալ ստացված խնդրանքի դեպքում։ Ընդ որում Բանկն իրականացնում է քարտի ապաբլոկավորում՝ Քարտապանի հաշիվներից գանձելով Բանկի կողմից ապաբլոկավորման համար սահմանված և գանձման պահին գործող սակագինը
Ուշադրություն

«Ձեր ֆինանսական տեղեկատուն» ֆիզիկական անձանց առաջարկվող ծառայությունների որոնման, համեմատման և Ձեզ համար ամենաարդյունավետ տարբերակի ընտրությունը հեշտացնող էլեկտրոնային համակարգ է:

Դուք իրավունք ունեք հաղորդակցվել ֆինանսական կազմակերպության հետ Ձեր նախընտրած եղանակով՝ փոստային կապի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով: Էլեկտրոնային եղանակով տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է: Այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային տեղեկատվության կորստի ռիսկերից և ապահովում է գաղտնիություն:

Ֆինանսական օգնական
ABC finance

Էջը թարմացվել է` 28.06.2022 | 18:08

Տեղեկատվության հայերեն և անգլերեն տարբերակների միջև անհամապատասխանության առկայության դեպքում առաջնայնությունը տրվում է հայերեն տարբերակին: